Västra Frölunda badmintonklubb väljer att inte spela i Badmintonligan nästa säsong.
Efter många diskussioner och noggranna överväganden har vi kommit fram till att inte spela i högsta ligan under nästa säsong. Det är ingen förändring av klubbens långsiktiga strategi att vara en förening hela vägen från badmintonskola till högsta elit utan snarare en paus vad gäller ligan. Beslutet är framförallt grundat på Ligans utformning/regler vad gäller …
Västra Frölunda badmintonklubb väljer att inte spela i Badmintonligan nästa säsong.Läs mer

